big-symbol

REPARAȚII TURBINE AUTO!

Turbosuflanta reparată de noi va funcționa în condiții normale, având o durată de viață prelungită, cu garanția că fiabilitatea acesteia este aceeași cu una nouă.

Folosim numai kituri originale și tratăm fiecare reparație cu maximă responsabilitate!

În primul rând este foarte important să știți că înaintea montării turbosuflantei reparate pe mașină este obligatorie schimbarea uleiului și filtrelor (aer/ulei) și curățarea întregii turbulaturi de admisie și a intercoolerului. Dacă efectuăm aceste proceduri eliminam pericolul ca obiecte străine, pietricele nisip, părți ce au rămas din turbina veche să rămână acolo și să afecteze paleții turbinei auto reparate.

De asemenea este important să evitați folosirea aditivilor în ulei. De exemplu uleiurile turbo diesel sunt deja aditivate!

Este necesară urmarea a trei pași în repararea unei turbine auto:

CIMAT

CIMAT este o companie high-tech în domeniul conceperii și producerii de mașini de echilibrat atât la nivel de industrie cât și pentru ateliere. Încă de la fondarea sa, compania și-a propus sa ofere clienților săi cele mai moderne soluții tehnologice adaptate să îndeplinească dorințele individuale ale acestora.
Succesul brandului din Bydgoszcz se bazează în principal pe profesionalismul și angajamentul angajaților săi, metodele moderne de producție, cele mai înalte standarde de calitate, soluțiile tehnologice inovative, dar și pe varietatea mare și unică de produse.

Sună acum!

0740892843

Florești, Cluj
str. Razoare, 407280

Email: contact@autosafemotors.ro

Orar

ZILNIC:  05:00 – 22:00
SÂMBĂTĂ:  09:00 – 18:00
DUMINICĂ: ÎNCHIS
 VĂ AȘTEPTĂM!
1
Diagnosticare
Defecțiunea oricărui element din sistemul turbosuflantei poate avea ca rezultat pierderea puterii motorului și unui consum mai sporit de carburant. În primă fază vor fi semnalate problemele turbinei și se va realiza un plan de acțiune.
2
Recondiționare
Recondiționarea propriu-zisă constă în înlocuirea miezului turbinei cu unul original nou, adică toate piesele uzate (compresorul, axul, lagărul de ungere, bucșa, geometria variabilă, segmenții, iar după caz și ansamblul central) sunt schimbate cu un kit nou de reparație rămânând din turbosuflanta veche doar galeria de evacuare (fonta) și compresorul de admisie.
3
Echilibrare
Într-o etapă ulterioară, se trece la echilibrarea și testarea miezului turbosuflantei pentru a ne asigura de eficiența lucrării și capacitatea turbinei reparate.